torsdag 26 mars 2009

Blue October - Dirt room

Från deras nya skiva som Cristoffer var snäll och tog hem åt mig igår :-)

Jag har väl egentligen inte så mycket att skriva här, dagarna går och ingenting särskilt händer, förutom att jag blir tjockare. Nu är jag så pass stor att magen ständigt kliar, huden får bristningar och jag gråter lite varje gång jag tänker på vilken kamp det kommer bli att få bort dessa. På måndag ska vi iallafall på studiebesök till förlossningen och sen är det faktiskt bara två veckor bort till beräknad förlossning, och det är väl min enda tröst - att det inte är så länge kvar.

Nu snart ska vi ner på stan och göra diverse ärenden, jag ska bla dra med Cristoffer på biblioteket och skaffa ett nytt lånekort. Jag har nämligen inte ett skit att göra när jag bara måste ligga ner och att ha datorn på magen är inte ett alternativ, så jag ska rensa bibblan på alla gravidtidningar dom äger! Så jag ska dra på mig några kläder och snyta mig, sen far vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar