tisdag 31 mars 2009

Gavin Degraw - Follow trough

Det är nästan så jag säger godnatt nu.. Natten blev för kort. Jag mådde riktigt illa, så jag och C tog min dator till sängen och såg Star Wars till klockan slog 2. Jag har aldrig sett Star Wars så C hade roligt med att förklara att Skywalker och Darth Vader var samma kille! Sen låg jag hela filmen och funderade varför han inte hade sin svarta mask, men förklaringen kom i slutet. Då kunde jag äntligen somna, lite klokare. Men gott sov jag inte.

Vi klev iallafall upp vid 8 för att fara på kommunen och ha möte, vilket gick bra så nu är det glad och positiv stämning här hemma. Förutom att det kliar så hemskt på magen och att mina ögonen håller på att falla ihop så är jag riktigt glad! Vi sprang även förbi pappa, men han var inte där, så vi skrev lapp och gjorde hemligt meddelande på hans miniräknare. Jag vill helt klart tro att vi gjorde hans dag där :-) Hans vecka kanske!

Nu ska jag slänga av mig lusekoftan, göra lite musli och lägga mig i våran sköna säng. Jag kan ju glömma sällskap av min kära sambo, fan mer datakåt människa finns inte. Jag funderar på att hälla saft på den ikväll när han är på träning. För hans bästa, förståss :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar