söndag 22 mars 2009

Three Days Grace - Scared

Jag hinner knappt vakna på morgnarna och vara pigg en stund, innan jag blir trött igen. Detta trots att jag druckit svart starkt te och solen lyser in igenom alla våra fönster. Sen vet jag att jag inte kan somna heller om jag lägger mig ner, så den här tröttheten är totalt onödig. Jag vet ju vad det beror på och jag förstår att även förkylningen tar ut sin rätt över min trötta gravida kropp, men det är inte roligt. Jag tror inte jag har en pigg stund på en hel dag, igår kväll somnade jag vid 12 och jag vet faktiskt inte när min dataspelande sambo kröp ner i sängen - men man känner av våra olika kroppsrytmer. Det är inte alltid så roligt.

Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, även fast jag inte gör mycket på veckorna så är helgerna slöa som fan. Det är ju konstigt att det kan kännas som helg när dagarna bara flyter ihop, men lördag och söndag är jag totalt död. Jag hoppas Nettan och Alle kan komma och hälsa på oss ikväll en stund, men det får vi se om ;-) Sen vet jag faktiskt inte om vi är särskilt roliga just nu, men hur kul kommer vi vara när vi blir småbarnsföräldrar?

Nej nu ska jag faktiskt lägga mig en stund och se lite The City, trots att jag skäms över att erkänna det, så är det ruskigt underhållande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar