lördag 4 april 2009

Lauryn Hill - I used to love him

Pust och stön. Vi har varit på stan en sväng och Crille var mer omotiverad än någonsin, så jag fick dra runt honom där och det tog på krafterna. Iallafall köpte vi klart alla kläder till bebis, jag köpte en amningsbh och ett par jeansleggings då jag inte längre får på mig mina vanliga jeans ;-) Kanske om 8 dagar?

Nu ska jag snart laga enchiladas till lördagsmiddag och sen vet jag inte vad som händer. Jag är trött, men ännu mer trött på att sitta hemma. Jag fann mig själv att gå runt och leta festoutfits, precis som jag brukade göra innan fest förut. Den närmaste festen jag lär gå på är bebis dop. Imorgon ska vi iallafall till Agneta, en god vän till mamma som kom att bli våran extramamma som liten. Hon är iallafall en av dom viktigaste personerna i mitt liv sen jag var liten, och jag längtar till att få höra hennes skratt och få en kram! Jag far dit med mamma och jag tror mamma längtar lika mycket.

1 kommentar:

  1. Så snygg blogg du har!

    Spana in vad vi har gjort i helgen och lämna gärna en kommentar :)

    SvaraRadera