onsdag 1 april 2009

Rihanna - Umbrella

För att vara lite nostalgisk sådär. Jag minns Umeå, Plaza, dans och gråt med tjejerna. Sen tycks jag mig minnas att vi målade mustasch på Stina! ;-) Vem har bildbevisen tjejer? I want

Energin räcker inte långt för mig. Nu har jag limpor på jäsning, tvätt på g, städmani och det jag helst av allt vill göra är att gå och sova igen. Hungrig är jag också, men kylen är nästan tom. Vi hoppas stenhårt på pengar på fredag, då ska vi storhandla! Fylla upp frys och kyl innan liten i magen vill ut. Jag har iallafall bestämt mig att inte bli gravid igen på ett bra par år, för jag har inte känt igen mig själv under den här tiden. Jag längtar till att känna mig frisk, pigg och istället för att ha den här kulan på magen, sitta med en liten mysig bebis på bröstet :-) 11 days to go

1 kommentar:

  1. Jag har lite bildbevis men visst var det under armarna vi målade :O med typ svart ögonskugga eller nått när hon bara tvär slockande på sängen? :P /hanna

    SvaraRadera