torsdag 14 maj 2009

The Avalanches - Frontier Psychiatrist

Hej!

Just nu njuter jag lugnet här hemma. Jag och Hugo följde med morfar och veckohandlade, fyllde på kylskåpet lite. Cristoffer är på träning i Ljusvattnet, beräknas komma hem typ, snart? Jag har haft lilla kampen med Hugge fram tills nu. Han var tokmammig, skulle sitta i knäet och somnade varenda gång. Då tänkte jag passa på att lägga ner honom på pläden, men då vaknade han givetvis och skulle upp i knäet igen, bara för att somna. Men nu sover han, for now, och jag sitter med iskallt vatten och mörk choklad. Jag har hunnit städa så det ser lite hemtrevligt ut här hemma, men disken har jag lämnat ;-) Den lämnar jag faktiskt JÄMT


1 kommentar:

  1. Skulle vara trevligt med lite sällskap nån dag =) Vart bor ni någonstans?

    SvaraRadera