måndag 25 maj 2009

Jag har så sällan tid att sitta här, och när jag väl har tid så har jag helt plötsligt inte tid för då blir lilla killen jättemammig, inte jättepappig när pappa har tid, utan mammig när mamma vill sitta här en stund och skriva! Det är ju mysigt, så jag ska inte klaga.

Vad har hänt sen sist då? Jag gissar på att Hugo fått en komjölksallergi, han matvägrar och skriker, sover dåligt och är inte helt okej i magen. Lite utslag har han också fått, så jag är rätt säker. Men oj vad han har växt! Nu ler han mest hela tiden, då han inte har ont i magen, och pratar högt. Vi vaknar inte längre av att han ligger och gnäller, nu ligger han och pratar med pappas rygg, eller så ligger han och äter på sina händer. Fram tills ikväll har han legat i våran säng mellan oss och sovit, men vi har faktiskt slängt upp vaggan på vinden och fixat till spjälsängen, så inatt kanske han sover gott i den istället! Fast jag kommer sakna honom hos mig, så vi får ju se hur bra det går.. Vi får se.

Nu ska jag ta lite fika och sen blir det nog säng. Imorgon är det bvc och läkarundersökning, så vi måste vara pigga och glada!

1 kommentar:

  1. vad jobbit ifall han är allergisk!
    jag som trodde att klintfors låg långt utanför stan =P

    SvaraRadera