lördag 9 maj 2009

Jag har jordens sämsta tålamod med att ha en blogg. Den här gången stängde jag inte ner den alls, utan låste den bara tills tålamodet återvände. Nu har våran kille hunnit bli 1 månad och 3 dagar! Han ligger gärna och pratar med oss, och igår kanske ni träffade honom på Balzac? Nej, skämt åsido. Men stor har han blivit. Och glad. Gladskit. Allra sötast är han fortfarande när han, vad tror ni? Precis, när han sover. Här hos farmor och farfar!


Gullungen i farmor och farfars soffa, med händerna för ansiktet, som alltid. Hans underbara skrikperiod är också över, för den här gången, och "lugnet" har infunnit sig hos familjen Clason-Wikström. Ikväll ska vi mysa med lördagsgodis och film, det förtjänar vi efter att ha storhandlat, stortvättat fyra maskiner, diskat stordisken och lagat massa mat. Egentligen är bara jag som förtjänar lördagsgodis, för dom där sysslorna har jag stått för. Crille har myst med Hugo, framför datorn. Det är som vanligt.

1 kommentar:

  1. Tack för att bloggen är tillbaka!!! Jag har saknat den :) Hoppas ni har det bra, glöm inte bort att beställa grejer med oss när vi ska till IKEA nästa helg - Kram på er!!!

    SvaraRadera