lördag 16 maj 2009

Vi är så trötta här hemma så vi bara skrattar åt allt Hugo gör. Och det han gör just nu är att skrika. Ett tag var han tyst, då kissade han ner hela skötbordet och sen kräktes han ner hela pappa. Det skrattade vi åt också. Nu ligger lirarn i babysittern och håller själv i flaskan, han är hemskt trött men han vägrar sova. Det är en liten underbar tjurskalle vi fått, jag hoppas bara han förstår snart att det är natt och då brukar ju faktiskt lugnet infinna sig.

Nu sitter vi och ser på Eurovision, skrattar åt alla som älskar Norges bidrag? Jag förstår att det är inne med alternativ musik, men varför kan inte vi skicka sånt då? Vi har ju så bra artister här, mycket bättre än norrmannen, men vi envisas med att skicka skit varje år! Nej jag förstår mig inte på musik-sverige, ännu mindre musik-europa. Nu är det snart sängdags!

2 kommentarer:

  1. Hej på er!
    Det är väl tur att smaken är som baken. Jsg tyckte faktiskt att det var många bra låtar i år men Norge var inte min favorit.
    Ha en skön natt. Pussa Hugo från mig!
    Kramar från mamsen

    SvaraRadera
  2. ååhhh jag hade mycket hellre suttit och myst framför tvn och sett eurovision än att ha fest här hemma.. idag blir det storstädning.. BLÄ /Anette

    SvaraRadera