onsdag 3 juni 2009

Är klockan bara kvart över tio?

Jag är hur trött som helst. Det är inte Hugo. Jag fick med mig farmor, Hugos farmor för den som funderar, och Fanny som är världens finaste blandras med mig ut. Hugo i bärselen, somnar jättegott, vi är ute och vandrar i kanske en halvtimma. Direkt vi kommer in så vaknar Hugo och nu vill han inte sova mer =) Jag vill sova massor. Äsch, snart så! Han får sitta uppe med pappa tills han blivit lite mer positiv gentemot sängen. Han är full i fan ikväll.

Lite Hugoinfo för eventuella mor och farföräldrar som läser, Hugo mäter idag 60 långa cm och väger 5185 gram! Bvc-tanten skulle helst behålla honom, så pass förälskad är hon i våran lilla kille. Hugo pratar, Hugo skrattar och Hugo ler hela tiden! När han inte skriker sig galen, förstås. Han vill hälsa till moster Sara att hon ska hälsa på snart, till morfar att han älskar sitt babygym och till mormor att hon ska sticka ett par vantar åt honom! Farmor och farfar hälsar han ingenting till, för han har redan pratat förtroligt med farmor hela långa kvällen! Jag tror dom pratar hemlisar.

Så här töntig blir man när man får barn. Tokfånigt.
Nu ska vi sova, familjen Clason-Wikström!

1 kommentar:

  1. Jag kan göra vad som helst bara jag slipper sticka vantar. Mina händer vill inte det. Kommer snart och pussar på Hugo.
    Älskar dig.
    Kramar från mamsen

    SvaraRadera