måndag 8 juni 2009

Dont rain on my parade

Måndag, och jag har varit på stan med tjejerna! Vi satt länge, länge på ck-fiket och tjattrade. Hugo sov snällt i vagnen, sen skulle han vara med och kräkas lite på Sandra =) Otroligt vad snäll han blivit, inte alls skrikig på samma sätt längre. Märks att han blivit 2 månader och lite till! På väg hem så vandrade jag, och fick inviga regnskyddet. Det funkade skitbra, det blev lite mörkt där inne så Hugo fortsatte sova gott.

Just nu ligger Hugge och äter i sin babysitter, han äter mycket bättre om han pallar upp flaskan under honom så han får äta i sin egen takt. Sambon for iväg på Kvantum och handlade lite, jag behöver mörk choklad och Hugo behöver blöjor =) Imorgon ska vi på bvc, sen kanske jag skulle träffa Agnes, också nybliven mamma! Men det är svårt att planera framåt.. bara en dags planerande framåt ger mig stresshjärta. Så vi får se, det vore jätteroligt iallafall! Då får Hugge sin allra första kompis, då kan vi tala om för dom när dom blivit 18 att dom minsann lärde känna varandra redan som 2månaders bebisar!

Nej nu ska vi laga käk här hemma, Hugo smackar så gott =) Hej!


1 kommentar:

  1. Ja, plamering är inte det lättaste.
    Vi vill fortfarande jättegärna träffa er. Vilken tid ska ni på bvc? vi kanske kan komma efter det, om det inte blir för jobbigt! =)

    SvaraRadera