söndag 7 juni 2009

Sunday baby

Jag vill inte jinxa (heter det så?) något, men våran lilleman har två nätter i rad sovit natten igenom med undantag för lite mat en gång och ett blöjbyte. Alltså fem timmar sömn, mat, fyra timmar sömn = pigga föräldrar! Konstigt nog så verkar han vara jättetrött ändå idag, lilleman. Är det här normalt? Nån slags utvecklingsfas?
Han vill mest bara sova och mysa lite.

Jag håller iallafall på och tvättar kläder igen, det var en vecka sen sist och trots att vi har ruskigt bra med kläder åt Hugo så har alla kläder använts och med det vill jag säga att han kräkts ner dom. Idag blev det sista alternativet, en laban-body i strl 50. Snyggt på en 5,5 kilos bebis! Nej nu ska jag återgå till tvätten, bye!

1 kommentar:

  1. Härligt med mycket sömn! Här om dan sov Micko i 7 timmar utan mat, gissa om jag blev övveraskad, men jag klagar inte!
    Jobbigt för er utan en tvättmaskin. Om ni rymmer den i badrummet kan jag verkligen säga att det är värt pengarna! =)
    Hoppas allt är bra!

    SvaraRadera