tisdag 14 juli 2009

Matters of the heart



Hugo har just somnat, vilket betyder att han vaknar snart, så jag ska skynda mig i säng. Håller på att bli sjuk tror jag, halsen värker och huvudet dunkar. Hugo har nyst hela dagen, hoppas jag inte har smittat honom? Ovan är lite bilder från när vi var på Kajutan med Mickos familj igår, det här var dock innan sällskapet kom. Mina underbart fina pojkar, ibland lika jobbiga båda två =)

Imorgon ska vi till min syster och grilla med hennes sambo och min pappa. Det är faktiskt jag som tjatat om det, jag har knappt träffat syster på hela hennes semester och Hugo har inte fått träffa moster heller så nu är det dags! Jag tar med potatisgratängen =)




1 kommentar:

  1. Ja det skulle vara för dig jag visar den då =)
    Du det lät riktigt gott, men prästen ska komma till oss och prata om dopet.
    Men vi får ta och försöka sola eller nåt nån vacker dag =) Kanske en glass i alla fall =)

    SvaraRadera