fredag 28 augusti 2009

ÄNTLIGEN HELG

Näe. Eftersom vi båda går hemma så är inte helgen mycket att hurra för alltid. Fast vi försöker mysa till det, så ikväll lagar jag hemmagjorda potatisklyftor och karré! Jag har blivit en riktig mästerkock sen jag flyttade hemifrån, kanske för att jag bor med en mat-handikappad sambo, som gärna äter gurksallad till allt och vill salta och peppra plättar! Nej inte riktigt, men ni förstår poängen? Det luktar iallafall himmelskt gott här och jag hoppas vi får en mysig fredag, och ni också!

Hugo har börjat tycka om att mysa på oss, så han ligger gärna platt på magen och kikar på tv på våra magar. Det är kanske den största belöningen för oss just nu, när han vill ligga still och bara mysa. Då vet vi att det går åt rätt håll, med ungen som aldrig velat ligga still i mer än 5 sekunder tidigare. Snart blir han 5 månader, kan ni tänka er.. Det kan inte jag :) Mamma och pappa ÄLSKAR dig Hugo!

Hejdå!


1 kommentar:

  1. Mmmm...låter gott det :) Och jag kan tänka mig det, minns fortfarande potatisgratängen som du bjöd på...MMMmmmm... Vad sägs om en syster/syster dag snart? :)Längtar efter er allihopa! Hoppas ni får världens bästa fredagskväll! KRAM!

    SvaraRadera