tisdag 8 september 2009

Its gonna be a good day

Godmorgon, =)

Hugos sömn är fortfarande bara önsketänkande, och nätterna består fortfarande av massa, massa spring för mamman. Däremot så har min älskade (ja idag är han min ÄLSKADE) sambo lärt sig att jag är sur hela veckan om han inte springer upp ur sängen så fort Hugo vaknar! Klockan 7. Det är väl inte alltid lika uppskattat, men han gör det och jag får sovmorgon! Hugo är lite kräsen om vars han ska sova och kan gärna ta igen den förlorade nattsömnen på pappas, eller mammas mage, i nån timma. Det här funkar dock inte på nätterna, så slipper ni skriva det.

Det luktar gott och nystädat i hela lägenheten, vi skurade och diskade och tvättade (5 tvättmaskiner!!) igår så det är ju skönt. Jag vet inte om vi ska göra så hemskt mycket idag, jag skulle egentligen till ögonkliniken men jag bad om ny tid och fick den 14e (!!) What? Varför kan inte ögonkliniken OCH bvc som bokat in vaccination för lilleman, se att jag kanske inte vill spendera hela min födelsedag på diverse institutioner? Äh må vara =)

Imorgon ska vi träffa Agnes och Micko, jag är nästan rädd att Micko är 15 och snusar och kollar på porr.. Barnen de växer ju upp så fort! Nej inte riktigt så fort hoppas jag, men det ska bli roligt! Men nu måste jag gå och pussa på Hugo som vaknat och är världens sötaste. Alla som känner honom vet att han för det mesta ser förvånad ut, och mest förvånad ut ser han när han just har vaknat. What? Är jag vaken? ;) Jag ska pussa lite på min älskade sambo också, så det så!

1 kommentar: