onsdag 23 september 2009

Autumn

Idag har mamma, pappa och Hugosen varit i lekparken och gungat! Dom har en perfekt bebisgunga som Hugo inte riktigt fyller ut, men han sitter bra och han verkade ha ROLIGT. Vi tog massa bilder som C får lägga ut sen ikväll. Nyss har lilleman fått majspure och katrinplommon till efterätt, ibland går det bättre än vissa dagar och idag var en av dom där vissa dagarna. Han knorrade sig igenom hela måltiden, men det var bara för att han var trött. Han sover ju inte så mycket, men jag känner på mig att det är åt rätt håll! Jag ser ett ljus någonstans.

Nu ska jag återgå till att steka älgköttet och fixa med potatisen, så gott! Sen blir det massa fina kort på våran sötnos, hej med er=)

1 kommentar:

  1. ÅÅ, det ser jag fram emot att se!! =) Ni måste visa oss den gungan nån gång =)
    Vad skönt att höra att det börjar gå åt rätt håll!

    SvaraRadera