onsdag 9 september 2009

Idol

Japp det ska jag se nu!
Hugo sover, amazing, och pappa nördar dator, inte lika amazing.

Jag tänkte bara dela med mig av Hugos nyligaste grej, han har börjat TJUTA när han blir sur eller irriterad. Precis som jag kan tänka mig typ en 3åring gör när dom trotsar, han gråter inte längre utan han bara tjuter det gällaste och högsta han kan. Och han är sur och irriterad heeela kvällarna, så grannarna klagar väl snart. Men jag tycker det är kul! Imorgon ska vi på Barnmottagningen med lilleman, återbesök hos hans läkare för magen. Hoppas hon också tycker att han mår bra, och att vi får fortsatt utskriven mjölkfri ersättning!

Nej, Idol var det ja! Godnatt elller hejdå

2 kommentarer:

  1. Hej! tack för tipset eller vad man skall säga, kolla lite på tradera och det verkar ju mycket bättre men nu då vi lika lagt ut det på blocket så får vi väl ge det en chans och lägga ut på tradera om vi inte får sålt eller till nästa gång!!

    Känner igen det där med att TJUTA har nästan börjat fundera på om Inez är 3 år redan ;) Hoppas det går bra på barn :) eller det gör det nog. Har ni fått prata med någon dietist?

    SvaraRadera
  2. Hoppas det gick bra på barnmottagningen. Är han fortfarande känslig för mjölkproteinet?

    SvaraRadera