lördag 5 september 2009

Jag är stupid

Jag glömde köpa eeze när jag var på stan idag för att, hör och häpna, endast köpa det. En tröja köpte jag istället, med sån iver att man kunde trott att tröjan skulle räddat världen och min migrän. Jag träffade massa bra människor på stan, avslutningsvis snodde jag Johanna från jobbet och gick med henne en stund! Min söta syster ringde också, jag tycker lite synd om henne som kräks i tid och otid nu, så om ni vill vara snälla kan ni ju skriva KRAM till henne! Kom dock inte med massa råd som man gärna vill ge till gravida människor, hon är hormonell. Var bara gullig och köp goda grejer åt henne.

Sen kom jag hem och flännade för C tyckte jag skulle ställa mig och göra moussaka åt honom. Det var alldeles för mycket jobb så han fick gå till Mamma Mia istället. Då blev han lite mer populär här hemma. Hugo är övertrött idag, ville bara vara med på stan och inte alls sova vagnen så det blir en tidi nattning för honom! Imorgon ska vi till min farbror och faster, dom har bara träffat vårat underverk en gång tidigare så det blir roligt! Imorgon får ni skriva grattis för då blir Hugosen 5 månader gammal. Vår lilla bebis som var alldeles NY blir 5 månader

Apropå ingenting alls så saknar vi Agnes och Micko!

2 kommentarer:

  1. Å, vi sakner er med!!! Vad gör ni imorgon?

    SvaraRadera
  2. Ååååh så gullig du är som förgyller min jobbkväll här, läser ditt inlägg och skrattar högt för mig själv - patienterna tror nog att jag blivit tokig :) Så tur att jag har dej, älskade syster! :)

    SvaraRadera