torsdag 29 oktober 2009

=)

Idag har vi en lite piggare bebis, en bebis som sovit lite bättre och förmodligen mår lite bättre! Det är mycket skönare att vakna till det än att vakna till en kaskadspya =) Just nu sitter han i gymmet och leker med pappas xbox-konsol, mycket uppskattat av pappa tror jag, men pappa sover just nu så han har inget att säga till om!!

Varför pappa sover nu? Jo, för att jag mått dåligt och vilat konstant i två dagar nu och älskade Crille har ställt upp som en galning och varit med en sjuk Hugo dygnet runt bokstavligt talat. Inatt sov jag på soffan, somnade runt halv 8 och så fick Crille vara vaken med Hugo - mycket skönt för mig!! Efter att ha sprungit upp nätterna igenom i 7 månader så är en natt med sömn en ren GUDAGÅVA och därför får pappa sova en lite längre stund idag =) Att pappa satt uppe och spelade dator, sörplade redbull och såg tv långt EFTER att Hugge somnat igår är ju ingenting jag tänker diskutera om idag! ;)

Nej nu har jag en liten gnällis här nere så jag ska pussa på honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar