söndag 18 oktober 2009

Babysim

Idag har världens duktigaste Hugo hoppat i plurret med sina föräldrar! Som vi nästan förstod så var Hugo först med att plaska ner sig, och han var så glad och jag själv var så stolt!! Jag längtar till nästa vecka då det blir lite längre badtid. Micko var också superduktig, det får vi inte glömma, och jag blev stolt även över honom för han var inte alls en sån räddhare som vi trodde ;-)

Jag har inte så mycket att skriva, Hugo har just somnat och vi har varit på babysim + kalas (Leo fyllde 2 år, grattis storakillen!!) så jag är trött som bara den. Jag ska se Ensam Mamma söker och sen ska jag nog krypa i säng och hoppas att jag får sova lite mer än jag gjort dom senaste nätterna.

Bara en sak, kan båda mina föräldrar gnugga sina knölar och komma ihåg till vem eller vars vi skickade iväg min fina växa-säng som vi hade ute i stugan? Jag är arg på er för att den är borta! Jag hade så gärna velat se Hugo i den :-)

4 kommentarer:

  1. Hej! Jo, hoppgungan sitter mitt i rummet. Det satt en krok i taket redan när vi flyttade in.. vet inte om det suttit en lampa där för det är i så fall en märklig plats men något ändamål måste den haft. Kroken sitter som i berget, min sambo har provhängt i den så den håller garanterat för hoppgungan med Annagumman i :) så Söt pojke du har! och nu förstår jag att du är den omtalade Ida som finns att läsa i Agnes blogg :D Ha de gott

    SvaraRadera
  2. Hej söta du :) Jag har pratat med emelie, och övertalade henne att klippa dig nästa vecka (för i veckan är D hemma och jag får inte rå om dig!) Hon hade tid antingen måndag eller tisdag, välj en dag! Kram på er!

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att han gillade babysim så mycket! =) Visst är det mysigt?

    SvaraRadera
  4. Du får göra precis som du vill! För mig får du ju gärna ta med honom, så kan jag rå om er båda! :) Men typ måndag? Eller tisdag? :)

    SvaraRadera