måndag 28 december 2009

I'm at peace with my decision

Jag såg just något av det jobbigaste jag sett. En serie där det var två jättefina 16åringar som blev gravida, båda älskade barnet över allt annat och ville behålla henne men dom var så starka i sitt beslut att känna att dom inte kunde erbjuda barnet vad det förtjänade. Dom kom båda från jobbiga hem och tyckte att flickan i magen skulle få ett bättre liv, något dom inte kunde erbjuda. Det sista tjejen sa efter dom hade lämnat över flickan till två människor som just fått världens finaste gåva och var så tacksamma, var "Im at peace with my decision"

Gud, jag vill bara väcka upp Hugo och pussa och krama på honom nu. Jag hade aldrig tanken på att lämna bort honom, aldrig någonsin, men just nu är jag så tacksam över att han finns hos oss. Att han är våran lilla ögonsten och jag inte kände att jag var otillräcklig för honom. Han är det bästa som någonsin hänt mig och jag och hans fina pappa är at peace with our decision

Godnatt alla fina

1 kommentar:

  1. Oh vilken fin tanke och känsla!!! Jag blev väldigt rörd faktiskt. Och hade själv en liten "stund" med vår son idag därjag bara kände sådan tacksamhet att jag hade hon, jag blev helt tårögd när jag tittade på honom!
    Tänkte faktiskt göra ett litet blogginlägg om det ikväll. Så tro inte att jag härmar dig nu hihi)(
    Klart att din son är det bästa som hänt! Jag förstår din känsla och den är underbar! Du är en perfekt mamma för honom också med ett grymt tålamod som du ska var stolt över.

    Ha en skön kväll=)

    SvaraRadera