fredag 25 december 2009

Jag har INTE tid att skriva

Men jag måste bara berätta att Hugo lärt sig säga mamma. Blaha blaha säger ni säkert, men Hugo har fram tills för några dagar sen bara sagt "papa dadada" och "ba ba" typ, utöver sina vanliga ljud då. Men då blev jag lite less, att han bara sa pappa så jag har nött "Hugo, säg MAMA, MAMMA, MAA MAA" och för nån dag sen kröp han efter mig och ropade "Ma ma". Nu, så fort han ser mig, så ropar han "mama mamamama mama" och kryper efter eller så gråter han över att jag inte tar upp honom direkt och då låter det "Maaaaaaaaamaaaaaaaaa"

Det är fantastiskt!! Mitt hjärta smälter

1 kommentar:

  1. Å, vad kul =) Hoppas micko också säger det så man vet att han menar det. Han säger ju både mama pch papa men tror inte han vet vad han menar =)

    SvaraRadera