onsdag 27 januari 2010

Blue October - Calling you (acoustic)



Nu ska jag gå och pussa på en Hugo som vaknat för kanske 7e gången ikväll och gråtit. Det gör ont i mig varje gång det händer och det slutar liksom aldrig göra ont för jag vet aldrig när det går över, jag ser inget slut på alla nätter som inte fungerar. Jag antar att det är så här att vara mamma, jag bär verkligen hjärtat utanpå kroppen och det märks ständigt trots att jag inte vill det och dom här månaderna som varit med en ledsen Hugo som inte vill sova, dom är fortfarande ett öppet sår och hur mycket vi än älskar honom så kan vi inte hjälpa honom. Det är så mycket som snurrar i huvudet ikväll och jag vet inte vad jag tycker om en massa saker men jag gör bäst i att skriva så ni inte förstår eller hålla det för mig själv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar