lördag 9 januari 2010

He's the answer to my silence

He's my sound

1 kommentar:

  1. Nu ska jag svara på ditt inlägg, om jag minns vad du skrev. Jag har varit lite dålig med internet de senaste två dagarna, mår ej så vidare och har varit upptagen med lille sonen =).

    Jag är också lite så att färgerna spelar in beronede på vilket kön barnet har så, ang filtarna vill säga. Den filt som min egen son har går faktiskt i svart och brunt osv. Men det du skrev sist var det din beskrivning av hur du vill ha filten? Isf fick jag ganska mkt fria händer, och självklart ska jag sy den i en Amanda-anda hihi! Jag brukar sy dem i 90x70 ungefär. Det passar i barnvagn. Vill du ha en ganska tunn filt? Jag rekommenderar en ganska tunn, då är den smidig till det mesta. Om den är väldigt tjock blir det lite knölig att använda som en allt i allofilt.

    Mörka färger säger, måste dock fråga... Gillar du sånt här 70tals retor mönster? För jag syr inte mina filtar i sånt... Om du förstå vad jag menar. Inte min stil.

    SvaraRadera