tisdag 26 januari 2010

SNÄLLA

Grannar, SLUTA KLAMPA! Ni väcker våran redan kroniskt trötta son!

2 kommentarer:

  1. Ja, sluta klampa med er! Förstår ni inte att det finns barn som behöver sova??!

    Haha, ja alltså Modellfotograferna kommer jag aldrig någonsin att rekommendera till NÅGON. Jag tror absolut att du hade tagit bättre bilder, gilar du att fota?? Det var skamligt dyrt och som sagt, bilderna var väl inte topp, speciellt inte när alltid någno var dålig på bilderna, de tog alldeles för få för att man skulle kunna välja ut och finna en bra bild.

    Så kul att ni funnit boende så fort!! Och att ni flyttar snart, jag är så glad för er skull!

    Och ja Ida, eller nej... lång och lång.. Jag är inte jättelång, men ganska lång, 174 cm. Och längre blir man när man har stövlar. Men jag är längre än syster och mor. Jag kunde gärna varit 175-176, men inte längre än så. Jag når dit jag ska haha!

    Haha, nej svårt att tro att jag ska ha en till va?! Jag som precis fått känns det som. Grattis till dig som väntar en till liten, bland dina syskon! Visst är det roligt!

    Kram till dig och en liten hug till Hugge!

    SvaraRadera
  2. Snart bor ni inte kvar! Då hoppas jag ni får det bättre med boendet.

    SvaraRadera