lördag 6 februari 2010

Grattis min lilla stora kille

Idag blir du 10 månader! Bara två månader kvar till den stora ETTAN! =)


En dag gammal. Här sa du ingenting till oss, bara kikade på oss med dina stora fina ögon. Alla kläder var för stora, dina fingrar höll fast våra fingrar i ett fast grepp, istället för nappen ville du ha mammas tumme, , det mysigaste du visste var att ligga på mammas eller pappas bröstkorg och sova räv, istället för dina fantastiska leenden så gav du oss surläppen som den kallades. Jag kan inte förstå att du varit så liten och kan inte förstå att du har blivit världens finaste och att jag för 10 månader sen idag JUST hade fött fram dig och just nu stod jag i duschen och var överväldigad medans din pappa klädde på dig dina första kläder och jag hade ingen aning om vad jag gjorde innan du kom

4 kommentarer:

  1. Vackert! Fin reflektion! =) Man blir varm när man läser sånt där. Kärleken till sitt barn finns alltid där, väldigt djupt och långt in i hjärtat.

    SvaraRadera
  2. GRATTIS Hugo-älsklingen på 10-månadersdagen. Kan du inte fråga din mamma om hon inte kan stoppa dig i vagnen och komma och hälsa på mig? Jag saknar dig så mitt hjärta blöder.
    Älskar er alla.
    Kramar från mamsen/mommo

    SvaraRadera
  3. Grattis liten som ändå är så stor!

    SvaraRadera