onsdag 10 februari 2010

Vem vill ha GRANNAR?!

Jag sitter som på nålar här hemma, jag vet inte vad våra grannar gör om kvällarna men kan dom inte SITTA STILL! Personen som bor över oss dansar Riverdance, han under oss har startat ett eget band med Band Hero, där han är leadsinger. Det låter sådär! Men jag kan inte nog beskriva hur mycket jag längtar tills vi flyttar, där har vi ingen över oss och vi har någon under oss men dom kan OMÖJLIGT låta så här mycket. Det här blir ju mer av ett radhus, och jag kommer INTE sakna grannarna

Hugos finest moment, 2 månader (du ser äldre ut lilla älskling men jag var tvungen kolla och bilden är tagen den 12e juni)

Idag har vi haft Nettan här, Hugo älskade henne och satt och grät länge när hon hade farit hem =) Det var iallafall mysigt att träffa henne, det är det alltid! Nu vaknade lillen, gotta go så skriver mer sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar