söndag 28 mars 2010

Hugo önskar sig

Ja vi måste köra en traditionell önskelista, Hugos mamma är en riktig list-människa, skriver upp allt hon tänker på så här är allt Hugo kan tänka sig att han behöver. Inget krav alltså.

Fleecejacka, gärna geggamoja eller polarn och pyret (finast!!)
Sommarkläder, shorts, keps, solbrillor, vårmössa, (strl 86 gissar vi)
Sommarleksaker, hinkar, spadar, bollar, ni vet
Bobby Car POLIS, fast den är redan paxad (sara, mjuka hjul önskar han sig också)
Böcker, pekböcker och godnattsagor, kritor som är ok att käka på
Regnkläder, stövlar, vantar du drar upp över armen, mockasiner
Tavlor, saccosäck, gosekuddar, mys till Hugos rum
Köksredskap, verktygslåda, bultbräde, sånt roligt

Nej nu ropar en Hugo på mig! Vi hörs!

3 kommentarer:

  1. Hej, när är barnkalaset, vilken tid alltså? förmodligen jobbar jag till 3 eller 4 men gör jag inte det eller om jag hinner med före eller efter så kommer vi båda jätte jätte gärna :)/ johanna och petrus

    SvaraRadera
  2. Nä jag vet det är jätte trist. Såg just att jag slutade 15.00 så vi kanske kan komma direkt efter det om det passar? vill inte missa hans kalas ju.. / Johanna

    SvaraRadera
  3. Ett tips bara ang polis bobby car bilen, önska er mjuka hjul till den oxå. Annars kommer det leva om när Hugo lärt sig köra den...

    SvaraRadera