måndag 22 mars 2010

Någon

måste ta tag i min sambo och säga åt honom att lägga ner med wow-spelandet varje kväll, hela kvällen. Han tycker inte ens det är roligt att filmmysa längre, och vi som jämt myste ner oss i soffan med en bra film förut. Hur tillåter man sig själv att spendera så mycket tid vid sin dator när man har en flickvän som faktiskt vill umgås, än så länge, med honom? Tråkigt

Jag kan tycka att min sambo här hemma får det bästa av alla världar, han nattar Hugo och får sitta uppe vid sin dator hela kvällen tills Hugo vaknar för mat vid 12 typ, sen går han och lägger sig. Jag stiger upp vid 5 varje dag och sambon får sovmorgon tills han orkar stiga upp, själv är jag dödstrött vid 8 på kvällen och vill dö. Jag ligger i våran säng och ska se lite tv3play nu innan jag ska, just det, sova. Ibland måste man få gnälla

Tur du är världens finaste unge H

1 kommentar:

  1. Hälsa Crille: DAGS ATT STIGA UPP! Kör minst varannan morgon mellan er två, så får ni båda morgonmysa med Hugo och sova längre ibland! INGEN PROTEST!

    SvaraRadera