onsdag 3 mars 2010

Nu du, Hugo

NU är iallafall halva ditt rum klart, tack vare världsbästa Emelie och lite Johanna! ;) Jag är så glad att jag har så fina och roliga och knäppa människor i mitt liv. Så halva rummet alltså, vi behöver mer tapet.. Det fixar vi imorgon! Tusen tack för ikväll =) Det blir FINT iallafall!

Förresten Emelie.. duschade du när du kom hem? =P Cristoffer tvingade mig, fast jag sa att jag inte orkade och bara ville gå i säng så bar han mig till duschen och jag sprattlade och skrek av ilska! Jag tyckte inte jag var smutsig alls, jag är äldre än honom och ändå tvingade han mig, sällan har jag känt mig mer omyndigförklarad

Hugo, mamma och pappa saknar dig! (Föreställer mig att du tittar lurigt på oss och säger "meh?") Hoppas du varit snäll mot farmor, vi vill inte hon ska vara helt slut sen!=) Nu är jag totalt slut, min kropp går på sparlåga om ens det och idag hade jag bara behövt vila egentligen men saker måste ju göras! Natti natti

Förresten så HOPPAS jag att vi fixar hit en soffa imorgon.. Crille har som sin dator och datastol, jag har en fåtölj... men vill sträcka ut mig! :)

1 kommentar:

  1. Men tack själv världsbästa Ida!
    Skönt att komma ut och få rolla och pyssla på någon annanstans än i källarhålet här hemma :P
    Nej, jag har inte duschat, ji ork raint int :) Och jag håller med dig, såå smutsig kan man väl ändå inte vara? Och är jag det så har det varit värre, och det överlevde jag, så det ska nog gå bra det här med ;)
    Sov gott, och tack igen för ikväll! :)

    SvaraRadera