tisdag 20 april 2010

Just nu

Så sover mitt lilla hjärta, det är lite si och så med hans tupplurar om dagarna. Igår sov han endast en halvtimma på fm och en halvtimma på em och sov då i princip hela natten, så vet inte om han behöver mer stimulans och mindre sömn? Jag sitter iallafall här, har sminkat ett öga men fastnade framför Spotify och lyssnar lite sommarmusik. Snart ska vi iväg till BB!!! Jag ska ta massa, massa fina bilder och krama min älskade storasyster och pussa på deras fina bebis. Kommer gråta krokodiltårar, vet kanske inte om det är värt att sminka andra ögat ;-)

Edit: Jag grät en tår, sen gick det bra. Världens gossigaste lilla bebis! Påminde om Hugo när han var liten, bara 1 kg tyngre ;-) Jag kommer in med bilder sen, mobilen valde att just dö.. Plus att vi ska snart till svärmor och fira henne, grattis grattis!

1 kommentar: