söndag 25 april 2010

Lillhjärtat


Han har haft en lite jobbig natt, vaknade kl 1, kl 2 och kl 3 ville han äta. Tycker inte om när allting vänder igen, vill bara kunna gå och lägga mig och förlita mig på att han sover "hela" nätter.

Iallafall, jag och Hugo steg upp vid halv 7 imorse och vi läste lite böcker, sen såg vi lite barnprogram och så åt vi frukost i soffan. Det får man göra på en söndag, och Hugo blir så glad när man bullar upp med mackor och yoghurt på bordet framför soffan, det är mysigt! Sen började vi städa, jävlar vad dåligt med energi man har när man har sovit dåligt och ska dammsuga och skura hela lägenheten. Hugo orkade bara med dammsugningen, sen hämtade han tutte och snutte och la sig på mage i soffan och kikade tv med ett öga = dags att sova. Så jag sövde honom, la honom i sängen och helst skulle jag vilja lägga mig och sova själv men jag måste städa klart innan vi ska iväg och hälsa på moster och deras lillbuse! Behöver jag säga att jag längtar?


Förresten så undrar folk om dom är lika ,kusinerna, och det är ytterst lite faktiskt, just nu iallafall. Varför? Jo.. Hugo hade massa hår så han såg aldrig ut som en bebis. Sen tycker jag inte att någon av bilderna när Hugo var liten är rättvis, han var så mycket sötare i verkligheten. Typ som kusinen ovan ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar