torsdag 22 april 2010

PREMIÄR

För 19-07 natt för vår fina Hugo!!!!! Han gör ju fina nätter ibland, men aldrig någonsin har han dragit ett 12 timmarspass. Var det all lek igår? Hugo i galonisar som sprang runt här ute, sen en tripp till Ica Maxi där Hugo typ skrek på alla som gick förbi bokstavligen haha, han var trött!



Just nu håller jag och Hugo på att tvätta sängkläder etc. och äter lite spring-frukost! Fick förövrigt världens gosigaste bild igår på min systerson, jag bjuder på den och hoppas att inte syster blir arg? Sara säg till isånnafall! Iallafall Lillen i sovpåsen han fick av moster ;-)

Systerson aka Lillen!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag (utflyttad skelletbo) ramlade in här via nån blogg via nån blogg via nån blogg som det brukar bli. Tänkte bara säga att din lilla son är underbart söt! Vilken liten guldklimp du fått :)

    hoppas du har en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Hej susanne=) Känner att ett förtydligande är på sin plats, den fina bebben på bilden är min systerson! Men min fina Hugo på 1 år är MIN guldklimp ;-) Det gick inte svara i din blogg!

    SvaraRadera