måndag 10 maj 2010

Emelie

Looooove you! Mitt hår är fint, tack! =)

Ja idag har Emelie tagit typ tusen timmar av sin dag och klippt av mig håret, sen färgat det! Jag är som en ny Ida! Jag gjorde en smarrig lasagne också, som vi åt under stress.. färgen hade nämligen varit i typ 50 minuter. Hugo charmade och kom med jämna mellanrum och sa "heeeeej" och smilade och undrade vad vi höll på med. Älskade lilla du. Just nu sover han, inte jättegott, hostar lite och har sig, men hoppas han får en bra natt ändå! Jag ska snart se nya Vampire Diaries.. sen ska jag också sova

Fan, försökte ladda in ett collage här men det gick inte. Försöker senare! Och syster, kan du på onsdag? Då är vi nog friska! Hugo får inte pussa på Doffis! Lovar!

3 kommentarer:

  1. Varsågod, det var verkligen megalite! Och det var inte alls tuuusen timmar, bara typ.. 4, totalt alltså! :) Och det var ju 4 trevliga timmar. Nöjet var på min sida :)

    SvaraRadera
  2. Jag önskar att jag kunde helt säkert på onsdag, men det verkar som att Jenny ska komma! Men torsdag? Jag har förresten fått ont i både halsen och öronen, och måste kanske också snabb-kurera mig...fast jag hittade bottenskrapet i en gammal ben & jerrys och nu känns det redan bättre :) Men jag saknar er, så otroligt vansinnigt mycket - och jag längtar efter att gå på stan med er! :)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det var en jättebra idé :) Det låter som en mysig syster-syster kväll! Och då blir Doffis glad att träffa moster också. Och jag vill se den nya frisyren! Bild? Snälla? Älskar er!

    SvaraRadera