fredag 14 maj 2010

Let me sleep

Ja för det här är ingen stureplansblogg, ingen modeblogg (gills inte när min unge är mer fashion än jag) det är bara en mammablogg och det mesta handlar om att krypa på knäna hela dagarna, jaga en Hugo som lärt sig springa fort som fan, hur mycket det verkligen går att älska en sån liten människa, och att ta sömnen när man kan för det finns ingen möjlighet att ta den när man själv vill. Den handlar inte längre om att festa hela nätterna, inte om att lägga alla pengar på skor och inte heller på att bli kär gång på gång. Jag är i ett helt annat ställe i livet.

Så jag ska snart sova, men först ska jag bara skriva att jag har världens mysigaste storasyster. Idag trängdes vi med båda vagnarna på stan, Sara vars lillbebis som är så tokigt jäkla söt att det inte hade gjort något om han hade bajsat på mig när jag gosade med honom, och min finaste Hugo som är världens gladaste och socialaste unge just nu! HEEJ åt höger, och HEEEEEEJ åt vänster låter det vars Hugo än går. Jag är så glad att vi får ha småttingar samtidigt, jag tänker drämma till med en klyscha nu för den är ju sann: Den här tiden får vi aldrig tillbaka! (Morfar, du är världens mysigaste du mé!)

Godnatt1!

1 kommentar:

  1. Och jag tycker det är så fantastiskt roligt, vi kanske inte är lattémammor - men väl glassmammor! Och jag längtar till nästa år när Doffis kan smaka glass också! Älskar dig!

    SvaraRadera