tisdag 29 juni 2010

Payback

Vi ringde störningsjouren på våran alko-granne. Väktarna kom dit och han gjorde flera utfall mot våran dörr, jag kollade från köksfönstret, och väktarna fick stoppa honom gång på gång. Han är inte glad på oss, varför han nu antog att det var vi som hade ringt störningsjouren? Kunde ju varit vem som helst som varje måndag bankar på hans dörr och ber honom sänka.

Iallafall, vi grillade på balkongen på midsommar. Det gjorde ungefär 5 av 8 grannar också, vi vet för vi pratade sinsemellan balkongerna om detta och önskade varandra trevlig midsommar och yadayada. Idag fick vi ett brev från Skebo som löd ungefär "Vi har fått telefonsamtal angående er. Ni grillade på balkongen och det får man INTE!! Vi skickar med reglerna angående grillning. Hälsningar ***** ****** Skebo"

Vem kan det varit som störde sig på att vi grillade på midsommar? Midsommar - flintastekens nationaldag. Är det krig nu granne, är det krig? För jag bangar inte. Ni röker era ciggpaket varje kväll och vi får inte grilla på midsommar? Kom igen

Anyway, jag och Hugo har varit ute HELA dagen och nyss somnade den lilla killen hos sin pappa och jag var tvungen kika om pappan hans också somnat för någon snarkade högt men det var bara Hugo som hamnat i sov-koma. Det har varit varmt, och det ska visst vara varmt imorgon också, jobbigt att jag börjar jobba igen imorgon. Jag kommer sova dom närmaste dagarna så njut lite åt mig också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar