lördag 19 juni 2010

Sad

Hugo följde med mamma och Agnes idag på stan, förståeligt att det var mindre roligt, men rackarungen slängde bort sin Geggamoja toplinemössa. Jag kan inte förklara hur ledsen det gör mig. Den mössan skrek HUGO. Givetvis går det köpa en ny, men dom är dyra, och just nu är jag bara ledsen över det! Dumma söta Hugo.

Ikväll ska jag och Agnes ha girls night! Nu känns det som att man ska förklara sig varför man ska göra något annat än att vara med sitt barn, för den känslan har jag alltid haft, men Agnes har så smått fått mig att förstå att det är okej. Fast det känns som det ruckar på min moral, fast jag frågat min sambo tusen gånger om det är okej, så känns det inte riktigt okej. Men vi kör all in iallafall och Agnes är bästa sällskapet!

Men nu ska jag fortsätta deppa över mössan..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar