måndag 23 februari 2009

All Ends - Apologize

Pain! Jag har ont i magen och det vägrar gå över. Ett tag var jag orolig över bebis välmående, så jag tog ett riktigt varmt bad och när jag fick en hård jäkla spark i sidan så var det lugnt i mitt hjärta igen. Men ont gör det fortfarande. Jag har dragit mig att ringa förlossningen, känner mig aningens dum, men jag vet ju att man får ringa om man är orolig. Jag är övertygad om att det är förvärkar jag har, men precis som alla andra förstföderskor så undrar man ju om det är the real thing? Hur vet man det?

Nu har jag iallafall tagit min postafen för kvällen, jag försöker avvänja mig, och druckit Good Night-tea! Jag längtar efter att sova, men ännu mer längtar jag efter att sova med älskling i våran nya lägenhet! Jag tror inte det blir fredagnatt, men hoppas på lördagnatt! Man måste förstå sina begränsningar och jag tror knappast vi hinner frakta dit säng och hela tjosan till fredagkvällen, men man kan ju hoppas. Men nu, sussa!

Godnatt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar