tisdag 24 februari 2009

Pearl Jam - Alive

Godmorgon! Eftersom jag nyss vaknat och hjärnan fortfarande står på slow-mode så kan jag passa på att göra utmaningen jag fick av min syster. Sen ska jag dricka mitt morgonte!

4 TV program jag brukar se:
Unga Mödrar, Halv åtta hos Mig, Hopkins och Cityakuten!

4 saker jag gjorde igår:
Sov, badade, pratade telefon och ÅT.

4 saker jag längtar till:
Nya lägenheten, bebis, sommaren och att få jobba igen.

4 saker som står på min önskelista:
En ny telefon, ett bra år, bättre ekonomi och en hemmabio!

4 saker jag tycker om att göra:
All tid med C, dricka sju liter te, träffa goda vänner och vara tokig!

4 saker jag avskyr:
Lågkonjunkturen, magsjuka, otrohet och idioter.

4 saker jag åt i går:
GODIS, russin, dr oetkers pizza och pappas kaka.

4 bloggar jag utmanar:
Madde, Sandra, Mamma och Nettan!
(Jag orkar inte länka nooooo)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar