onsdag 25 februari 2009

Lauryn Hill - I used to love him

Godmorgon! Uppe aningens tidigare idag än, tja .. någonsin. Sitter hos mamma och äter socker med gröt, för att chocka igång kroppen liksom. Jag drömde förresten att jag fick barn inatt! Det är inget bra tecken när jag ska till barnmorskan och kolla upp varför jag har förjävliga förvärkar.

Sen skulle jag självklart ha morgon-urin med mig, men ni tror inte jag glömde det? Jo för det gör jag varje gång. Så jag har hoppat runt hela morgonen i hopp om att min blåsa ska bli lite ansträngd, men icket. Jag får gå dit med svansen mellan benen helt enkelt. 8:45 ska jag vara där så nu beger jag mig, och syster Sara om du ringer mig vore det BRA! Jag är nämligen inte sugen att gå på stan hela dagen, så let me know när du kan vara där.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar