fredag 13 februari 2009

Mando Diao - Dance with somebody

Nu sitter jag hos Cristoffer och han är på träning, som vanligt. Tydligen hade jag gjort kanske-planer med Nettan så hon är lite sur på mig ikväll, men det får jag ta. Jag får göra henne glad en annan kväll. Jag har iallafall varit på Ica och köpt det magen helst behagar ikväll och det blev risifrutti och chirre/dirre! Risifruttin ska jag trycka nu och sen ska jag vila lite, sen när baby kommer hem ska vi äta chips och dipp. Iste vill jag också ha.

Jag fick iallafall ett gåvo-kuvert när jag var och handlade nyss, slumpvis utvalda kunder får det och det är gratis 2 pack semlor! Tror ni jag blev GLAD! Semlor är det godaste man kan äta om man är höggravid i dessa tider. Gratis är gott. Nej, nu vart jag less.

Hejdå!

2 kommentarer:

  1. Hej du! Jag hade lovat assisterad Herr Nilsson i skogen igår, så kunde tyvärr inte hänga med dig...men en annan gång? :) Kram, kram och KRAM!

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt mysig Alla-Hjärtansdag.
    Älskar dig
    Kramar från mamma

    SvaraRadera