söndag 15 februari 2009

Oh Laura - It aint enough

Vad är klockan egentligen? 5? Jag vet bara att jag vaknade och kroppen gjorde ondast i världen samtidigt som Cristoffer låg brevid mig i min yttepytte lilla säng och sov så gott. Det är helt omöjligt att somna då, för det känns som jag vill hugga av benen och sedan snurra runt i vansinne tills jag somnar. Det kan jag inte då jag har en söt älskling brevid mig.

Idag, igår? var det iallafall alla hjärtans dag. Jag och Cristoffer har under våra år tillsammans lyckats att aldrig vara tillsammans på den här dagen så i år var naturligtvis lite speciellt. Eller näe, det var det egentligen inte. Jag vill tycka att alla dagar är alla hjärtans dag, det är dumt att bara en dag om året ska spenderas åt att visa den man älskar hur pass mycket man gör det.

Iallafall så köpte vi hämtmat från Tatung, åkte hem till Stackgrönnan och myste ner oss i soffan. Min pappa var på Melodifestivalen som var här i stan, så det var vi tvungna titta på, och sen efter nån film var jag trött. Jag är inte den roligaste flickvännen man kan ha. Speciellt inte när jag är trött.

Näe nu ska jag äta något så vilden i magen blir lugn en stund, då kanske jag kan somna! Godnatt på er och hoppas alla ni som sover gott, får fortsätta göra det.

1 kommentar:

  1. Hej lillgumman
    Har du börjat träna för vakna nätter redan? Hoppas du får en bra natt i natt.
    Älskar dig
    Kramar från mamsen

    SvaraRadera