söndag 29 mars 2009

Cardigans - Live and learn

Godmorgon! Imorse blev jag väckt av att min mobil ringde, rullade ur sängen och en röst säger "Hej det här är från Samuelgården, kan du snälla jobba idag?" Först blev jag ställd, trodde att jag vaknat upp för 10 månader sen och att det här var som vanligt. Sen blev jag irriterad, sa det till henne att jag inte fått ett sånt här samtal på 10 månader, kris eller inte, trots att jag velat. Jag har faktiskt längtat hemskt mycket efter att jobba, och så ringer tanten när jag har 2 veckor kvar till jag ska föda. Jag var nära att säga ja, men jag hade nog orkat en kvart, så jag la mig brevid C igen och somnade. Vaknade gjorde jag 4 timmar senare.

Nu ska jag ta hand om tvätten och försöka vara lite produktiv :-)

1 kommentar:

  1. Lina jobbar 0730-1600 på onsdag, 0645-1500 på torsdag och 0700-1200 på fredag. Hittade inte att Catrine ska jobba någonting närmaste veckan i alla fall.
    Grattis till tjockmagen förresten :o)

    SvaraRadera