måndag 30 mars 2009

Teddybers Sthlm - Yours to keep

Jag har insett att jag måste skaffa en kamera. Den enda kameran jag äger sitter på min älskade lap, men mitt liv slutar ju inte vid min dator!

Idag är det iallafall måndag, men ärligt talat så gör dagarnas ordning mig inte ett skit. Det skulle kunna vara lördag idag för mig. Vi har iallafall lite saker att göra den här veckan, vilket är skönt, för ibland behöver man komma ut ur lägenheten. Ikväll ska vi faktiskt på studiebesök på förlossningen :-) Jag undrar om Cristoffer hinner vakna tills dess, han ligger i skrivandets stund och snussar säng fortfarande. Jag förstår inte hur han kan sova så mycket!! Men jag har lärt mig att inte tjata, det leder bara till bråk i det här hushållet. Nej jag sitter istället vid datorn och äter upp mitt godis från igår. Idag är det 13 days to go

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar