fredag 20 mars 2009

Evans Blue - Quote

Cristoffer har farit på träning, och egentligen skulle jag till Sandra och se Så ska det låta - men jag tar mig inte härifrån. Om jag inte rullar dvs. Näe men jag har tråkigt och jag halvligger i soffan med laptopen på magen, vilket bebis inte uppskattar för den leker hela havet stormar, och mår lite illa. Trött är jag också, 8 ringde väckaren imorse och sen har vi varit på gång mest hela dagen. Barnmorskan, en sväng till Stackgrönnan för att hämta våran familjevagga och sen fixa med den resterande dagen.

Sen har jag tänkt på en sak, och det är att Cristoffers telefon är ju död, så om jag skulle få värkar nu hur skulle jag då kontakta honom? Det här måste vi lösa, det känns ju aningens osäkert när han ändå tränar två ggr per vecka. Det är klart förlossningen startar när han är borta! Det är ju typiskt.

Näe nu ska jag slänga ner benen från soffbordet och vänta på bättre tider. Eller göra lite gott te och slumra en stund innan Peter Settman intar min tv!

1 kommentar:

  1. Du måste lösa det där med telefonen för du måste ju få tag i honom om det händer något. Är den död = oladdad så är det ju lätt fixat. Ha en skön kväll ändå tillsammans med Peter.
    Älskar dig
    Kramar från mamsen

    SvaraRadera