torsdag 19 mars 2009

Moneybrother - Positive vibrations

Jag är förkyld och jag vet inte om jag lyckats få Cristoffer att fatta hur jävligt det är att vara höggravid och förkyld samtidigt. Jag brukar bli riktigt dålig när jag blir förkyld, halsen sväller igen och huvudet också, men den här gången är det mest tunghetskänslan i huvudet och snoret som rinner. Det är irriterande.

Något som är lika irriterande, om inte mer, är den jävla skebo-torktumlaren det här huset har. När man bokar en tvättid, vet ni, att man får 4 timmar på sig? Jag hade iallafall bara två tvättar att tvätta, men när klockan gått fyra timmar så hade torktumlaren fortfarande inte torkat ett helvete. I ren ilska tog jag med mig mamma och for och köpte en torkställning som nu står i vardagsrummet och jag är riktigt nöjd!

Nu ska jag fortsätta snörvla på sen ska jag se Unga Mödrar, om jag inte hinner somna på dom tio minuterna det dröjer innan det börjar. Imorgon ska vi till barnmorskan, så det blir en tidig morgon, men det är väl dags. Vi har inte varit där sen typ den 25e förra månaden, vilket är vansinne egentligen, då man borde träffa sin bm varje vecka nästan i slutet. Men vad gör man?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar