onsdag 18 mars 2009

Mando Diao - Dance with somebody

I dryga tre veckor har vi nu bott här på Klintfors, och trots att det är mycket att fixa med så är det helt galet underbart att ha ett eget "hemma". Vagnen står i ett hörn av vardagsrummet och är så fin, internet och telefon fixade Cristoffer idag och trots att jag är förkyld som bara en gravid jävel kan bli, så är jag så glad!

Just nu sitter jag på min laptop, ser Unga Mödrar på kanal5, äter tuttifrutti-glass och Cristoffer och hans pappa håller i hallen på att borra och sätta upp klädhängare och grejer. Jag hoppas dom är klara snart så Cristoffer kan komma och kramas lite innan han fortsätter leka med sina spel som han nog saknat hemskt mycket utan internet =P För jag blir trött, det bara smäller till och så måste jag sova, och då blir det i ärlighetens namn inte särskilt mycket kramande. Men man kanske inte kan förvänta sig annat när man bara har 25 dagar kvar till liten i magen ska ut. Om den ens vill stanna så länge? Vecka 37 och counting alltså

1 kommentar:

  1. Låter som ni har det riktigt hemma-mysigt. Hoppas förkylningen går över.
    Jag älskar dig
    Kramar från mamsen

    SvaraRadera