måndag 13 april 2009

Live - Lightning crashes

Vi börjar få lite rutiner trots att vi fortfarande är kvar på BB. Lillen äter var tredje timme, då han fortfarande inte vill ta bröstet utan att bli tokarg, så får han flaskan och det går strålande! Sömnen är bättre och han går som en klocka. Vi vet inte än om vi får åka hem idag, gulsoten är fortfarande kvar och buden är olika hela tiden, vilket är lite jobbigt. Samtidigt är det skönt för oss, vi har fått sova tre nätter och samlat krafter så vi orkar.

Men vädret! Vädret är ju helt fantastiskt, jag vill inte sitta här inne längre! Igår fick vi låna en vagn så vi klädde på lillen, och gick ner mot stan. Det blåste som en sommardag vid Boviken och solen lyste, vi bara kände energin strömma. Tyvärr har jag fått nått i magen som gör att jag går runt hukandes här, det gör ont som bara den, och det är lite jobbigt när jag vill vara mysig med mina killar. Jag passerade förresten vågen på väg till fikat, och jag har gått ner 10 kg på en vecka! Hade det varit en annan viktminskning så hade det varit farligt, men jag får tänka att lillen stod för 3600 ;-)



Killarna har somnat i sängen så jag ska bege mig dit och mysa lite!

1 kommentar: