lördag 18 april 2009

A camp - Stronger than Jesus

Den gillar lillen. Tror jag. Jag gillar den iallafall.

Har som inte hunnit skriva nu på ett par dagar, sen vi kom hem är det väl egentligen. Vi har ju så himla mycket annat att göra nu! Nämligen: äta, sova, gå på toaletten. Allt det här i lillens takt då, och förutsägbar som våran sötnos är så finns det inte möjlighet för något planerande. Vi har iallafall varit hemma sen i måndags tror jag, och det börjar kännas mer och mer som "vanligt" att ha den här lilla mannen hos oss. Och bb skulle väl slå oss om dom visste hur han sov, 4-5 timmar och sen mat, dom vill ju helst han ska äta varannan timma, men vi är då hemskt tacksamma för hans sovvanor och hoppas dom håller i sig! Vilket dom inte lär göra..

Just nu sitter Crille och lillen och spelar Fifa, jag håller på att tvätta sjutton tvättar och snart ska vi äta middag. Morfar var här idag med myrstackar och kanelbullar i galna mängder, så ikväll ska vi ha en fikakväll till Robinson och kanske nån film :-)

1 kommentar:

  1. Det låter precis som jag tror att det ska vara. Lite kaotiskt fast ändå helt underbart :)

    SvaraRadera