måndag 11 maj 2009

Idag är det en sån där man bara önskar man kunde hoppa över. Jag och C har rykt ihop, vilket faktiskt är ovanligt nu för tiden, och nu har han farit iväg på fotbollsmatch och lär vara borta ett bra par timmar. Det tar så mycket energi att bråka nu för tiden, energi som vi inte har. Så jag börjar lipa och han blir arg. Det är som vanligt det. Men det går över, det gör det alltid. Vi har kommit en så lång väg tillsammans, och än så länge ska vi åt samma håll.

Så nu är jag och lillen ensamma ett tag, snart kommer Sandra och gör oss sällskap. Helst hade jag velat komma ifrån lägenheten ett tag, så jag kanske ska flörta med henne och så gör vi en utflykt. Hugo ska snart få mat, men just nu myser han här brevid mig.



Ni får ursäkta kvalitén då bilden är tagen med min webcam. Hugo har iallafall kommit på att om man lägger handen över ansiktet så blir det mörkare, och då sover man godare! Smarta lillkillen.

1 kommentar:

  1. Det enda som är bra med att bråka är att man kommer varandra närmare när man blivit sams! :)

    SvaraRadera